top of page
Фото автораКатерина Мещерякова

«Почну з понеділка»: вакансії для розробників рівня мідл та сеньйор


Вакансії для розробників рівня мідл та сеньйор

У квітні компанії з екосистеми Genesis шукають розробників, що працюватимуть з технологічними продуктами різного спрямування. Є пропозиції для фахівців з PHP, Unity, а також тих, хто розуміється на Android та iOS. Завдання — складні, але цікаві. Гортайте підбірку та знаходьте пропозиції саме для вас! А ще — декілька корисних матеріалів для співбесід.



iOS Developer (вакансія закрита)


У Holy Water, паблішера застосунків та рольових мобільних ігор, ви будете працювати у команді, яка розвиває гру в жанрі інтерактивних історій. Завдання — розробляти застосунки та покращувати користувальницький досвід: тестувати нові фічі, працювати над новим функціоналом та вдосконалювати наявні продукти. Для цього знадобиться досвід в iOS-розробці не менше 2 років, вміння працювати зі SwiftUI та знання архітектурних рішень (Swift, UIkit, core data/realm і т. д.).



PHP Developer (вакансія закрита)


Компанія Sendios працює з великими та малими підприємцями і допомагає їм досягати бізнес-цілей за допомогою email-маркетингу. Наразі команда шукає PHP-розробника з мінімум чотирма роками відповідного досвіду, що працював із фреймворками Laravel та Symfony, добре знає інженерні моделі та принципи SOLID, а також технології Memcached/Redis, RabbitMQ. Плюсом буде досвід декомпозиції завдань та розробки нових функцій, робота з високонавантаженими системами та будь-яким ESP. Серед завдань — покращенням архітектурних рішень продукту, аналіз та впровадження технічних рішень для потреб бізнесу, участь у декомпозиції завдань та виборі технологій.



DevOps Engineer (вакансія закрита)


Також Sendios шукає DevOps-інженера рівня сеньйор. На посаді він допоможе команді впоратися з основними службами сховища даних та оптимізує рішення щодо їхньої доступності, затримки та перформансу; «переселить» програми на інфраструктуру на основі Docker, автоматизує процеси розгортання інфраструктури та вдосконалить систему моніторингу. Що для цього потрібно? Хороша технологічна підкованість: сильні навички адміністрування Linux, розуміння систем Unix/Linux, розуміння систем віртуалізації KVM (Proxmox), VMware, досвід роботи з MySQL та системами моніторингу на кшталт Zabbix, Grafana, Prometheus.




Lift — це компанія-розробник мобільного фоторедактора на основі штучного інтелекту, що допомагає створювати візуальний контент малим підприємцям і диджитал-фахівцям. Її технічну команду посилить iOS-розробник рівня сеньйор, що працюватиме з функцією обробки відео, створить новий функціонал та обере оптимальні технології для стабільної роботи застосунку. Команда очікує, що людина вже знає Swift, Xcode Profile, розуміє багатопотоковість, а ще має досвід роботи з AVFoundation та Metal. Останнє стане перевагою під час найму.


Банер для підписки на розсилку блогу Genesis

Android Developer (вакансія закрита)


Команда Impulse розвиває застосунок для тренування мозку. Його версія на платформі iOS уже стала лідером у ніші Health&Fitness. Шукають фахівця, що з нуля зробить аналогічний продукт на Android. Не самотужки — в команді будуть ще 1-2 фахівці. Щоби приєднатися, важливо мати хороші знання з Kotlin та Java Core, Multithreading, Android SDK, попрацювати з Android Architecture Components та технологіями Coroutines + Flow й Jetpack Compose. Також згодяться розуміння принципів ООП, патернів проєктування, SOLID-принципів, а ще — досвід роботи з кастомними View, анімацією та Canvas. Не зайвими стануть приклади реалізованих застосунків у Google Play Market.



Unity Developer (вакансія закрита)


SUITSME розробляє інтерактивну платформу, яка об’єднує ігри та моду в одному застосунку. Розробник, що приєднається до команди, буде займатися ігровим процесом та функціями інфраструктури, братиме участь у розробці та впровадженні бекенд API та тісно співпрацюватиме з командою дизайнерів. Йому знадобиться мінімум 4 роки досвіду з Unity 3D і C#, знання найкращих практик збірки та контролю версій. Крім того, потрібен досвід інтеграції різних SDK в Unity, зокрема, Firebase, аналітики, рекламних мереж та вміння працювати з UniRX, UniTask, Zenject. Перевагу нададуть кандидатам, що менторили інших розробників, знають F2P, а також вміють оптимізовувати пам'ять та простір.


Не знайшли вакансії для свого технологічного стека? Можливо, вона є серед інших вакансій компанії. Перегляньте їх за посиланням наприкінці тексту, а перед цим ознайомтеся з можливими питаннями на співбесіду для різних ґрейдів — у нас є матеріали про Golang, QA та JavaScript.



Що почитати?



Мобільна розробка часто здається простішою, ніж інші, «серйозніші» напрями програмування. Але це не так — там чимало цікавих завдань і складних технологій. А ще багато хто думає, що застосунок можна зробити без коду, наприклад, через готові рішення в конструкторах інтерфейсів. Утім, розробникам так чи інакше доведеться працювати з кодом, аби все налаштувати. У матеріалі за посиланням — ще декілька міфів та їхнє спростування. Читати всім, хто думає, що ринок мобільних застосунків перенасичений і там більше нічого робити.




Добірні подкасти для тих, хто уже загубився в різноманітті пропозицій від Apple Podcasts, Spotify та інших стримінгових сервісів. Тут і про венчур, і про штучний інтелект (так, ми теж від нього втомилися), і про останні новини. Окремий блок — подкасти із жінками в головних ролях. Одним словом — ось контент для дороги на роботу або для відпочинку наприкінці тижня.




© 2035 by Business Name. Made with Wix Studio™

bottom of page