top of page

Пряма мова. СЕО Keiki — про перший стартап Genesis на стику EdTech та GameDev




Запустити проєкт без технічної команди та досвіду в ніші, яка має безліч обмежень? Виклик прийнято! У рубриці «Інтерв’ю з CEO» Інна Максименко розповідає про перший в Genesis проєкт на стику EdTech та GameDev — серію застосунків для розвитку дітей Keiki. Ця історія про те, як Інні вдалося повірити в ідею, зібрати сильну команду, наростити експертизу і створити якісний освітній продукт для дошкільнят в усьому світі.




В офісі Keiki серед мінімалістичного інтер’єру одразу привертає увагу великий вазон на столі Інни. Вся команда називає його «кукурудза» (він і справді на неї схожий). Це — символ успіху й росту. Як розповідає Інна, рослина з’явилася маленьким паростком ще на старті проєкту і зростала разом з ним.


— Незмінний атрибут на моєму столі від початку заснування Keiki. І команда, і вазон були в рази менші. Ми починали з кількох людей, зараз нас — десятки. І я бачу, як Keiki продовжує зростати, до кінця року до команди має приєднатися більше 10 людей.




Про ідею та ринок дитячих ед’ютейнмент продуктів


— У Genesis розуміли, що ринок дитячої освіти — відносно молодий і буде зростати. Це одна з небагатьох ніш, які зараз переживають бум, і пандемія закріпила цей тренд. Сьогодні діти змалку звикають отримувати більшість інформації онлайн. Сучасний світ уже неможливий без ґаджетів, тож контент має бути корисним та безпечним, а ігри — не лише яскравими, а ще й навчальними. У перекладі з гавайської «keiki» — це дитина. Назва унікальна й добре запам’ятовується. До Keiki Інна працювала аудитором у Raiffeisen Bank, потім керувала YouTube-проєктами у Genesis, які «не полетіли». Замість того, щоб опускати руки, вона вирішила, що найцінніше — це досвід. — Почала думати, чим насправді я б хотіла займатися, та зрозуміла, що тема дитячого ед’ютейнмент мені близька, адже моя мама працювала вихователем у садочку, і я часто допомагала створювати та знаходити цікаві завдання для дошкільнят. Зірки зійшлися. Почався етап формулювання ідеї продукту. Спершу передбачалося, що команда Інни працюватиме лише над контентом, але зрештою вона очолила весь проєкт.




Про сильну сторону Keiki та проблему, яку він вирішує


Існують дослідження, які показують, що дорослим важко оцінити, скільки часу насправді діти проводять із ґаджетами. — Світ — дуже динамічний, у людей бракне часу на все: на сім’ю, на кар’єру, на себе. На жаль, батьки не завжди можуть відстежити, якої якості контент споживають їхні діти. Ми створили справді цікаві дітям продукти, і, водночас, корисні батькам. Застосунки Keiki закривають потребу розвивати дітей та контролювати їхню присутність в інтернеті.


До створення контенту Keiki ми залучили експертів з розвитку дітей, саме тому малюки можуть розвиватися, граючи в стовідсотково безпечному середовищі. Це наша фішка й сильна сторона.


Keiki World допомагає дітям здобувати всі базові навички — вчити літери й цифри, слова й форми, розвивати дрібну моторику рук, креативність та уяву. Застосунок переведено на понад 20 мов, він доступний малюкам зі всього світу.


— У наших флагманських застосунках є також зона для батьків, де вони можуть відстежувати прогрес дитини. Ми достатньо довго опрацьовували всі запити до команди підтримки та коментарі в соцмережах, шукаючи, чим ще допомогти батькам. Виявилося, що великим попитом користуються так звані робочі зошити. Наша команда розробила понад 5 000 вправ для розвитку основних навичок дітлахів, які можна завантажити та роздрукувати. Наразі понад 200 000 користувачів скористалися цією можливістю.




Про експертний план та перші кроки в реалізації


Перш за все до проєкту залучили експертку з розвитку дітей. Вона підготувала детальний план, як маленька дитина має пізнавати світ та отримувати базові навички. За командою Інни було — покласти цей план в основу ігрового продукту. — На той момент ми були першим проєктом у Genesis, який потребував геймдев-спеціалістів. У компанії ще не було схожої експертизи, тож радитися було ні з ким. Ми почали з того, у чому були справді сильними — з візуального стилю та контентного наповнення. Далі почалися пошуки Unity-розробників і формування технічної команди. На MVP знадобилося близько трьох місяців, а на повноцінний реліз — понад пів року.



Про те, навіщо СЕО ходити в дитячий садок


Keiki тестували не лише всередині команди. Інна згадує, як спочатку вони давали гратися своїм близьким — братикам, сестричкам, племінникам. Потім прийшла ідея відвідати дитячий садок, щоби знайти там нових маленьких тестувальників.


Ми брали тестові девайси, збирали малюків та дивилися, як вони грають. Найкорисніший фідбек, який ми отримали: діти мислять зовсім інакше, по-іншому тримають телефон, взаємодіють із ним. Коли для дорослих логічно «тапнути», дитина хоче «свайпнути». Подібні речі ми фіксували, аби розуміти, як розвивати продукт далі.




Про складнощі та результати


Нині флагман компанії Keiki World стабільно займає високі позиції на ринку дитячих ед’ютеймент-застосунків у США та Європі. У лінійці продуктів також є Keiki (додаток з інтерактивними мультиками), Keiki Puzzles (застосунок із трьома видами пазлів), Keiki Coloring (додаток для вивчення кольорів, форм, цифр і літер). — З точки зору бізнесу, Keiki успішний, попри те, що ринок застосунків для дітей — дуже зарегульований, і ми маємо багато обмежень, зокрема в маркетингу. Keiki i Keiki World регулярно потрапляють у Top-10 Grossing Apps у своїй категорії в США. Нас випередили лише лідери ринку — продукти, які існують понад 5–10 років із величезним штатом фахівців. Зараз ми на шляху до того, щоби стати першими. У Keikі дійсно було багато викликів, оскільки для дитячої категорії існують обмеження — таким продуктам заборонено використовувати багато аналітичних інструментів, їх часто перевіряють регулятори тощо. — На старті я багато чула від колег з інших проєктів, що батьки поки не готові купувати застосунки для дітей, що в цій ніші не працює маркетинг і тому подібне. Але, озираючись назад, я радію, що нас це не налякало, адже вірю, що без надзусиль неможливі надрезультати.



Про новий контент, ком’юніті для батьків та інші плани


На даний момент команда працює над новим контентом в Keiki World — іграми для вивчення математики, мов, а також над індивідуальними планами розвитку дошкільнят. Це буде повноцінна онлайн-платформа підготовки дітей до школи. — Ще в планах — створити більше простору для батьків у наших продуктах. Зокрема, працюємо над ком’юніті, де вони зможуть спілкуватися, обговорювати нагальні питання та ділитися досвідом.




Про команду та головні риси, які шукають у кандидатах


Найбільшою цінністю Keiki є команда, вважає Інна. Проєкт починався із шістьох людей в офісі, нині їх — 25. Команду можна умовно поділити на два напрями — маркетинг, за який відповідальна CMO Наташа Баришполець, і продукт, який очолює COO Олексій Черненко. Нещодавно з’явився також рекрутинг-відділ, а найближчим часом планується розвивати інфраструктурні підкоманди — аналітики, сапорту та дизайну.


Наша глобальна мета — стати № 1 паблішером дитячого ед'ютеймент-контенту в світі, тож ми завжди в пошуках сильних людей. Окрім хард-скілів дуже важливо, аби спеціаліст влився в команду та поділяв наші цінності.


Інна розповідає, які саме якості шукає в кандидатах: вміння приймати рішення, бути автономним, давати та сприймати чесний фідбек. У маркетинг-відділі цінуються люди, що поєднують у собі креатив та аналітичні здібності. У продуктовому відділі — проактивність та уважність до деталей. — Знайти талановитих людей і переконати їх приєднатися до команди — це одне з моїх ключових завдань як СЕО. Стартап — це неймовірно динамічне середовище з постійними змінами, підлаштуватися під яке — той ще виклик. Не всім підходить така атмосфера, але багато людей почуваються в ній органічно та швидко розкриваються. Моя роль — побачити потенціал людини та допомогти зростати разом із компанією.



Про функції СЕО: як фокусуватися на головному


Тривалий час Інні доводилося займатися всім — бути й СЕО, і продакт-менеджером, і маркетологом. Зі зростанням команди вона почала більше фокусуватися на питаннях партнерства, пошуку нових можливостей і, звичайно, найму. — Зараз основну увагу приділяю побудові структури команди і стратегічному плануванню. Ми на тому етапі розвитку, коли треба вдосконалювати процеси — це також моя зона відповідальності.


Наша головна мета як команди, і моя особисто як CEO — зробити Keiki всесвітньо відомою EdTech-компанією, яка допоможе батькам прищепити дітям любов до знань.



Про ефективний тайм-менеджмент


Робочий день СЕО починає з перевірки основних продуктових метрик і календаря. Залишатися ефективною та включеною в усі основні процеси їй допомагає правильне планування дня. Для Інни це означає — ніколи не забивати його повністю зустрічами. — Для мене корисно виділяти час на роботу в тиші й на самоті. У такій атмосфері я приймаю ключові рішення. Перезавантажитися також допомагають чек-поінти з командою поза офісом. Наприклад, за кавою чи під час прогулянок. Ми обговорюємо ті самі робочі моменти, але зміна картинки дозволяє по-іншому подивитися на речі. І наостанок традиційне питання до СЕО: порада людині, яка тільки-но прийшла в Genesis. — Genesis — це місце, де зібралося багато талановитих людей, що будують бізнеси. Аби досягти успіху в цьому середовищі, треба бути відкритим, допитливим і не боятися брати на себе відповідальність. Генезійця можна розпізнати за постійним прагненням дізнаватися нову інформацію, розбиратися в проблемах, готовністю пропонувати рішення і відповідати за його реалізацію.



© 2035 by Business Name. Made with Wix Studio™

bottom of page